Sama tapi Berbeza

12:15 PM 0 Comments A+ a-


salam





Hari ini..

Seorang pakcik driver teksi Arab menipu saya
Diambilnya duit tambang lebih dari yang sepatutnya
tanpa rasa bersalah
selamba
menzalimi saya


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

* angry mode reactivated! *

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

eh ,  baru teringat !


Semalam 

Seorang pakcik driver Arab bersedekah pada saya
Saya tersilap bagi duit tambang sikit dari yang sepatutnya
Dengan rasa bersalah, saya kelam kabut mencari baki untuk diberi
tapi dia hanya tersenyum lalu berkata 
" Tak mengapa, kamu boleh pergi. Cukup lah sebanyak ini "




Subhanalah~
astagfirullah~ 
Allahu Akbar~ 

~ Dua manusia berbeza dari sebuah muka bumi yang sama ~

Aku bersaksi atas keduanya

Ya Allah,
Semoga mereka sentiasa dibawah permerhatian-Mu..

Amin




Irbid, Jordan





Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *