Musibah

1:19 PM 0 Comments A+ a-



Allahu akbar. Allahu akbar.


Innalillah ....atas musibah pecah rumah yang tengah keluarga saya hadapi baru-baru ini.

Alhamdulillah ...mama abah x apa-apa sebab Allah susun cantik mereka tengah takde dekat rumah waktu tu.

Astagfirullah .... semoga orang tu diberi hidayah oleh Allah.


Rasa macam nak balik Malaysia bila dengar. Kesian mama trauma sebab mama orang first nampak benda ni jadi. Mesti rumah macam tongkang pecah sekarang. Dah sehari dua semua tidur rumah tok sebab rasa semacam dengan rumah sendiri. Nasib baik Aiman sekolah sebelah rumah, boleh jugak temankan mama dekat rumah waktu abah takde. Ada hikmahnya kan Aiman dekat situ sekarang. Dia je yang dapat diharap waktu ni sebab adik-beradik lain semua jauh-jauh.  =)

Ya Allah, semoga Allah kuatkan hati mama dan abah lalui semua ni.... dan semoga Allah terus lindung ahli keluarga semuanya dari apa-apa bencana atau malapetaka yang ada. Aku serahkan sepenuhnya ya Allah pada Engkau,  Yang Maha Pelindung. Amin ya rabb~ 



*doakan sekali ya. Terima kasih*
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *