Kot Putih - a novel~

11:46 AM 16 Comments A+ a-




salam


Menyelinap sini sekejap di celah-celah ulangkaji untuk exam esok.

Nak bagitahu ni....

KOT PUTIH dah siap! 

yeay!

alhamdulillah~

Novel pertama hasil tulisan saya dan 8 lagi kawan-kawan (semua pelajar perubatan) 
akhirnya siap diterbitkan untuk dibaca.

Siapa nak baca, jom beli ramai-ramai...~!

Dari novel ni, boleh tahu macam mana life student medik di Jordan.

Tak jumpa dekat tempat lain ni. 

Only in KOT PUTIH edisi kami. 

Bukan novel biasa-biasa insyallah

sebab yang menulisnya semua bakal doktor, pelajar-pelajar tahun akhir Jordan Universiti of Science Technology, Jordan.

Bila medik dan sastera menjadi satu, maka ini lah hasilnya. 

hehe...

=)


p/s: Siapa nak beli, nanti PM ok.

ma'assalamah~


** Doakan saya nak exam esok. ^^,


16 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
February 20, 2013 at 9:10 AM delete

yeay,dah baca sikit tadi.

-cidak-

Reply
avatar
Ainul Arina
AUTHOR
February 20, 2013 at 9:15 AM delete

cidak:
amboi laju. dah baca kena beli ok. pastu sila promote sekali. =)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 22, 2013 at 9:02 AM delete

nak tanya saya berminat dengan buku ni. macam mana nak beli ya?

rabiahtul adawiyah

Reply
avatar
Anash
AUTHOR
February 22, 2013 at 8:30 PM delete

terbit buku plak?
syabas!!!
pandainyer menulis...
(pegang pen ketuk2 tepi meja sebab akak tak pandai nulis...)

Reply
avatar
Rayyan Zafran
AUTHOR
February 24, 2013 at 6:35 AM delete

macam mana nak beli buku ni ye?
saya teringin nak beli

Reply
avatar
Ainul Arina
AUTHOR
February 24, 2013 at 8:02 PM delete

rabiahtul dan rayyan:
setakat ni kami jual di jordan dulu. Untuk luar jordan, insyallah tengah diusahakan. masih dalam proses. Tapi kalau ada kawan-kawan di jordan yang boleh ambilkan, boleh je nak beli melalui diaorang.

tapi apa2 pun, boleh tinggalkan email atau apa2 utk saya hubungi kalau ada update nanti pasal ni? =)


kak anash:
hehehehe... tq akak =D

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 25, 2013 at 1:19 AM delete

kzsora26@gmail.com,ini email saya,

rabiahtul adawiyah.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 27, 2013 at 3:35 AM delete

saya pun nak beli ye ^_^.
org Malaysia.
humaira_adawiyah@hotmail.com

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
March 9, 2013 at 10:03 AM delete

assalamualaikum,im malaysian...pm me if dh start jual di Malaysia...tq
farhana.dayana@yahoo.com

Reply
avatar
pikok
AUTHOR
March 21, 2013 at 10:08 AM delete

Salam dari Mesia.saya pun terasa nak beli gak. macam best je. Any info pm me kay.

nurafiqahmdkhir63@gmail.com

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 28, 2013 at 1:41 PM delete

Assalamualaikum, saya pun berminat nak beli, haritu ada je iklan tapi hanya untuk 170 orang terawal bagi Alexandria & Cairo. Any info email saya boleh?

nurizzalina@yahoo.com

Reply
avatar
Nurul Adila
AUTHOR
August 6, 2013 at 12:38 AM delete

salam alaik..email sye bleh,,nk tmph novel ni..qaniahshumailah@gmail.com

Reply
avatar
Nurul Adila
AUTHOR
August 6, 2013 at 12:40 AM delete This comment has been removed by the author.
avatar
Anonymous
AUTHOR
January 1, 2014 at 2:44 AM delete

Mana nak tempah ?

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
March 29, 2015 at 4:48 AM delete

Assamalualaikum sy pun nk beli jugak!! Maaf baru menyedari kewujudan buku ini tahun ni huhu :'( nk tnya kt malaysia dh ada jual ke?

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
April 18, 2016 at 11:02 PM delete

Assalamualaikum, bagaimana saya nk dptkan novel ni.? Da ada jual di malaysia ke?

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *