Welcome to Jordan


Welcome to Jordan, Asyraf  !



baru rasa macam mana bestnya family datang Jordan. Dah lama tak merasa dilawat family sejak habis sekolah asrama. Over excited sungguh~! 

Tapi nak mengada-ngada suruh mama abah datang Jordan datang memang payah lah.
Susah nak menang. 

 Sebab mama dengan abah ada pengalaman yang sama, malah jauh lagi 'menderita'
4 tahun belajar, balik cuti sekali kali je
tu pun sebab dapat tiket penaja sponsor
nak bersembang dengan keluarga pun kena bersurat-surat 
tunggu sampai berminggu-minggu baru dapat balasan.

Aku?
Alah, 
hari-hari boleh sms 
hari-hari boleh tengok muka guna skype
hari-hari boleh call dengar suara pakai weinak
tinggal tak boleh peluk depan mata je.

nak apa lagi ha?
tak reti bersyukur ke? 

baik.baik.
alhamdulillah~


1 comment

Anash | January 23, 2013 at 2:30 AM

bila laaa akak nak melawat ainul di jordan....???
(tetiba???)
hahaha

Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Text Widget

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Flickr Images