Tiada yang Abadi

12:52 PM 4 Comments A+ a-

Salam

-nota kecil-



Uuiii~
kenapa kah muka kelat seharian macam cuka nak basi?
Ada masalah kah?

Bawak bertenang.

Jangan lah membazir sampai 24 jam asyik termenung teringatkan masalah. Nak cari penyelesaian bukan sekadar perlu bersedih sepanjang saat kan? Insyallah. Ada jumpa jalan keluarnya tu nanti. 

Semoga dipermudahkan semua urusan....... biar tenang semula hati..... dan comel semula muka. Kehkeh.


Nak pesan : Sedangkan hidup ni pun sementara, takkan lah masalah ada selamanya kan? ^_^

**tiada yang abad kini...... melainkan Allah**



(mempersembahkan........)

Tiada Duka Yang Abadi

Tiada duka yang abadi di dunia
Tiada sepi merantaimu selamanya
Malam kan berakhir, hari kan berganti
Takdir hidup kan di jalani

Tangis dan tawa nyanyian yang mengiring
Hati yang rindukan cinta di jalan-Mu
Namun ku percaya hati meyakini
Semua akan indah pada akhirnya

Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki s'gala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini

Waktu berputar rembulan dan matahari
Bunga yang mekar akan layu akan mati
Malam kan berakhir, hari kan berganti
Takdir hidup kan di jalani

Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki s'gala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini

Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki s'gala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini
Harap ampunkan hamba-Mu ini


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. by :  OPICK yang femes

(....... penulis sedang patah pensel dan hilang kamus dalam diri...... k.o.s.o.n.g  )







*****************************************************************

Differential Diagnosis untuk Diri  (3D ) :

exam OSCE + Mini OSCE Obstetric n Gynae = 17 + 18 hb October 2012

 \(0_o)/



Doakan! Please~

*************************************************************



4 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
October 3, 2012 at 12:14 AM delete

Tiada yang abadi
Kecuali abadi yang hakiki

Why worry
when the opposite is happy

Cheerish your exam
as the exam approved you

Cheerish your exam
as the exam acknowledge you

Kosong adalah garis bulatan yang
kosong di dalam dan
kosong di luar

Pensel yang patah sentiasa boleh diasah.
Pen yang habis dakwat sentiasa boleh diisi dakwatnya.
Bertindaklah
Remember Newton 3rd Law: for every action there is a reaction
Yang tak boleh adalah ada pen atau pensel tapi tak digunakan

He,he,hee, siapa saya??????

No worries, happy always
No happies, worry always.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
October 3, 2012 at 8:12 AM delete

Pandai nyerrr....

Reply
avatar
Ainul Arina
AUTHOR
October 3, 2012 at 9:21 AM delete

haha... dah agak dah. tngok ayat dah rasa mcam ayat abah je nih. =p

doakan arina exam, abah..~ ^_^

and doakan jugak kasi rajin nak belajar. pemalas sket skrg. hehehe

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *