Human

12:12 PM 2 Comments A+ a-

salam



I am sorry things are not different
There is so much I am sorry for
So many things I should have done
Or said, now and before
I am sorry that I am human
If I wasn’t so damn frail
I’d have nothing to be sorry for
Because I wouldn’t have failed.
(Google)

**
2 perkara yang paling saya kurang suka bila jadi manusia:

miscommunication
Misinterpretation

(eh, sejak bila pernah jadi selain manusia? Nauzubillah~ )

-Beware-

“Speak when you are angry – and you’ll make the best speech you’ll ever regret.”
[Dr. Laurence J. Peter]

cara terbaik :  Senyap. Rest. Go Away

2 comments

Write comments
fatt
AUTHOR
December 29, 2011 at 3:38 AM delete

wah langsir utk tahun baru ke ni? cantek, comel pun ye.

setuju dgn quote dr. lawrence tu..bila kita marah kita akan ckp bukan2 sbb syaitan dah menghasut kita.

slalu bila sedih atau marah, akak akan tido selain dr solat atau mengucap...tu kiranya bila dah terlalu sedih sgt la tu...

anyway, selamat menyambut tahun 2012. semoga kita sama2 dpt improvekan diri dan amalan, Insya Allah :)

Reply
avatar
December 29, 2011 at 7:37 AM delete

kak fatt:
aah, tahun baru kena rumah baru. hehe..tq2. saya pun gitu gak, tido lagi best. bangun bru pikir balik. =p

akak, bila nak publish keputusan travellholic tag aritu? =D

selamat tahun baru jugak~ kullu 3am wa antum bikheir

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *