Mini Klinik Datang Lagi !


Salam Bakal Hujung Minggu

Memandangkan saya rasa nak stop kejap blog ni (dah over addicted minggu ni), saya nak iklan sesuatu untuk semua sementara nak masuk hujung minggu.

Tahun lepas saya telah diamanahkan ke Bumi Mu'tah sebagai Doktor Consultation (gaya hebat je bunyi. Amin3 for the future) dalam Mini Klinik 2010-2011 yang sangat super best! 

Tahun ini yeay Mini Klinik Datang Lagi !!!! -iklan tora-


Jemput datang semua ikhwah akhawat ke program paling best yang bakal memberikan anda peluang untuk mencuba testing keupayaan bakal para doktor di bumi Jordan mencari pengalaman menjadi doktor sementara belum grad.

Boleh tanya semua benda yang nak ditanya.

Boleh check darah anda jenis apa , dengan siapa boleh kawin atau tak (eh.eh. isu Rhesus lah)
Boleh check berat over ke tak
Boleh check mata anda normal ke kurang normal
Boleh tahu urine anda ada rahsia apa 
Boleh ambil general info awal kalau takut nak jumpa Doktor Arab Jordan
Dan boleh tanya semua yang bermain-main di fikiran anda. 


Come2~ Ahlan Wasahlan~ Kami sedia berkhidmat demi agama.

Saya?

Owh tahun ini saya bakal diserap ke team Amman.
Bukan sebagai pakar consultasi (antaranya sebab saya belum amik OnG. Dah la Amman ramai mutazawwijah. Takut.Takut)

Habis tu?

Saya datang sebagai vampire!
Bakal mencucuk dan menyedut darah anda sewenang-wenangnya
Demi kemaslahatan anda juga.
Haha..

See you!

Jumpa sana.

p/s: Tiba-tiba rindu akak2 patient saya kat Mu'tah. Datang Amman jom follow-up. Boleh? (sukahati beta je nak mengajak.) ^_^



2 comments

Lily Riani | November 19, 2011 at 6:13 PM

U major apa? I blur sket bab med ni. Btw, baru bace entry 5 thn u.... BEST GILER. berjele i comment.

Ainul Arina Madhiah | November 24, 2011 at 1:38 AM

kak lily:
saya student medik agak. major minor takde pun rasanya. hehe. ^^

Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Text Widget

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Flickr Images