24 Oktober 2011

3:05 PM 7 Comments A+ a-

Assalamualaikum




Oh....... hari ini  24 Oktober 2011

* hitung-hitung dengan tangan* 

<  Dah 22  >

Terfikir balik -

1) Siapa saya sekarang?
2) Dekat mana saya sekarang?
3) Apa saya tengah buat sekarang?
4) Mana saya nak pergi sekarang?
5) Apa saya dah buat dulu?
6) Apa saya nak buat dan jadi selepas ini?

jom RESET...




Semoga hari barakah (bagi saya sekurangnya) hari ini akan mendatangkan keceriaan dan kebaikan kepada semua umat di dunia... ~ 

May Allah bless all of us today. Amin~

Mama, selamat menyambut ulangtahun ke-22 menjadi ibu..
Abah, selamat menyambut ulangtahun ke-22 menjadi ayah..
Terima kasih untuk semuanya dari dulu sampai sekarang..
Arina minta maaf salah silap kalau ada apa-apa yang mama dan abah tak suka Arina buat..
LOVE YOU..!
and I miss you too...~

Last but not least, terima kasih kawan-kawan atas doa kalian. Semoga semuanya dimakbulkan Allah belaka.
Amin.

7 comments

Write comments
[fathiyyah]
AUTHOR
October 23, 2011 at 3:32 PM delete

sanah helwah cinul.
moga dirahmati :)

Reply
avatar
October 23, 2011 at 4:30 PM delete

fathiyyah:
syukran habibty.. amin.. ^_^

Reply
avatar
kak zmah
AUTHOR
October 23, 2011 at 6:44 PM delete

Dah makin ...matang dan boleh kahwin ni...hihiii

Reply
avatar
Noor Asyila
AUTHOR
October 23, 2011 at 7:57 PM delete

Sanah helwa kembar :)
Semoga semakin disayangi dan dirahmati Allah ^^

Reply
avatar
October 23, 2011 at 11:00 PM delete

kak zmah:
amin? hehe, tq akak~ ^_^

syila:
sanah helwa to you too kembar (3 bahasa siap.;p)
amin2.. semoga awak pun sama~

Reply
avatar
LaLaLOLa
AUTHOR
October 24, 2011 at 4:18 AM delete

selamau ulang tahun ke 22...
may u have a blast year ahead, insyaAllah...
salam ziarah...

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *