4 tahun penantian

4:24 PM 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum...

Hari ini saya dapat satu hadiah..
yang dah 4 tahun saya nantikan..

Sepanjang tempoh tu 
saya selalu sangat gelisah
duduk tak senang 
jalan tak lapang
Tapi saya tak nak terus buang

Jadi saya terus tunggu
Bila nak sampai nih?
Cepatlah....
Saya bukannya berani sorang-sorang


1 tahun
.
.
2 tahun
.
.
3 tahun
.
.
4 tahun


Yeah, dah datang..... !!!

^_^
Alhamdulilah !
Lega nya~
Tenang sangat rasa

Eh, laa...
Saya bukan keseorangan rupanya
Ada juga orang yang serupa macam saya
Saya ingatkan saya sorang saja 

=)

Terima kasih Allah!
Syukurlah Engkau datangkan tepat sekarang
Walaupun lewat
Tapi mesti Kau ada sebab kan?
Tak apalah,
sekurang-kurangnya aku dah tahu:

1) Cahaya pasti tetap akan datang
2) Aku bukanlah hanya berseorang
3) Setiap kesulitan pasti boleh hilang
4) Masih belum terlambat untuk bergerak sekarang

Alhamdulillah.....!

p/s: 
Ainul Arina Madhiah,
Keluar! Pergi cari kegembiraan..
Sabar! Pergi cari ketenangan..
Tahan! Pergi cari kemanisan iman..
. : Biar pahit dalam kebersamaan, jangan bersuka ria dalam sendirian : . 

Kakak Penggerak, terima kasih ya~ ♥♥♥


Sekian, wassalam...

Ainul Arina
12 malam
'Baru jumpa bulan di balik awan'
Irbid
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *