Our Doctor

Assalamualaikum.....~



Scene Satu

Dr : Blablablabla..(sambil berdiri selama sejam).Ok, lepas ni tajuk lain pulak.
Us : Dr, nak rehat jap boleh? (kepenatan dengar sambil duduk)
Dr : Nak rehat? Korang buat kerja apa tadi?
Us : ....... -_-' auch!


Scene Dua


Dr : Anatomically, dia blablabla(terang tentang hernia)... Takkan korang tak tahu?
Us : Eh, mestilah kami dah belajar. Kami belajar ni dua tahun lepas Dr. Tu yang terlupa tu.
Dr : Oh, aku belajar ni lebih 17 tahun lepas.
Us : ...... >_< uuuuuu


Scene Tiga

Us : Dr, kau belajar kat mana dulu?
Dr : Degree France 6 tahun then kerja kat France 2 tahun. Pastu sambung kat Canada 2 tahun.Pastu sambung kat America beberapa tahun pastu sambung lagi kat Britain beberapa tahun, pastu baru aku datang sini (Jordan).... mengajar korang.
Us : ...... @_@ tergamam


Scene Empat (kisah dari kawan)

Dr : Korang dari Malaysia kan? Reti cakap China tak?
Us : Ha?
Dr : Aku dulu degree medik kat China. ********** (bercakap dalam Chinese)
Us : ........ T_T tak paham

*banyak lagi kisah-kisah lain yang tak tercerita*
.
.
.
.
.
.
.

Hebat-hebatnyer doktor-doktor aku. Unpredictable~

Yosh kawan2, mari belajar sungguh-sungguh sampai jadi hebat macam mereka!

P/s:
Pantang betul dengan anak murid besar kepala perasan bagus. Tak padan dengan kecik, suka suki je nak salahkan cikgu tak kena tempat. Sesedap rasa je nak ponteng guna alasan cikgu tak reti mengajar. Nampak sangat dalam hati takde amal konsep Kab.Ba.Ra.Kab.Alif.Ta.Nun. ---> Tak pandai menari, salahkan lantai jongkang jongkit. Ceh~
Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Text Widget

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Flickr Images