Happy winter

8:35 AM 3 Comments A+ a-



8 October 2010 - afternoon
.
.
.
.
.

It's raining in Irbid!

Hola!

Happy winter, everyone~ \(^___________^)/

.
.
.
.
.

Nasib baik esok exam pagi, kalau tak maunyer main hujan dekat luar.. -_-'

3 comments

Write comments
tepianmuara
AUTHOR
October 8, 2010 at 10:53 AM delete

happy.

walau badan dah macam nak panas.

hah.

Reply
avatar
SoFie NuR
AUTHOR
October 8, 2010 at 10:55 AM delete

erkkkk!! mengapakah cepat sangat winter? daun2 kat sini tak kuning n gugur sume lagi....heheeee

Reply
avatar
October 9, 2010 at 12:22 PM delete

tepianmuara:
syafakallah..

p/s: awak ni yg mana satu ya? nama apa? dr dulu akak asyik panggil tepian muara je. macam pelik plak. huhu

kak sofie:
ala akak, winter jordan mana sama ngan winter ukraine. sini kuning2 dia tak clear sangat. tuptup dah angin kencang macam nak terbang. Dah hujan ni pun belum smapai ke 5 drjah celcius mcm akak lagi. hehe

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *