Bila nak Habis belajar versi budak kecik

1:47 AM 6 Comments A+ a-

Assalamualaikum


(Gambar : Adelia(pink) dan Aqlea(white) - My Kelana Convoy Sweetheart *miss them~*)

**********************************************************************************
Bagaimana mahu memahamkan seorang kanak-kanak tentang masa anda habis belajar?
Begini jawapan saya~


Budak kecil : Acik Ina, bila acik nak jadi doktor?

Saya : Erm, adik tunggu Baby Qisya (baru lahir) belajar lari, pastu kalau nampak dia boleh lari tu maknanya acik dah nak jadi doktor la tu..

Budak kecil : Owh, lambat la macam tu.

Saya : aaa, lebih kurangla.. *Alhamdulillah, faham pun dia*

Adik Kecil : Dah tu ayah tanya bila nak bukak klinik?

Saya
: Erm, kalau bukak klinik tu, tunggu Baby Qisya masuk sekolah rendah lah pulak Hehe..

Budak Kecil : Owh. Acik Ina bila nak balik?

Saya : Minggu depan. Sabar yer~ *padahal dalam hati tengah menyabarkan diri sendiri. Waaaaaa~ >_< *

***********************************************************************************

6 comments

Write comments
Rossarina™
AUTHOR
June 10, 2010 at 2:17 AM delete

Acik Ina, bile nak kawen?

LOL.

haha jawab jawab. jangan lari.

- budak kecil -

:P

Reply
avatar
June 10, 2010 at 6:56 AM delete

arina:
ceh bertuah punya budak. Soalan bukan main up lagi..

erm, bab kawen2 ni kena gi tanya Nek Jah ngan Kakek Not la. Cik Ina takde kuasa. kuikui.. :P

Reply
avatar
June 10, 2010 at 7:46 AM delete

heheh. x sabar ek. kem salam orang mesia.. :D

Reply
avatar
ayyash
AUTHOR
June 10, 2010 at 7:54 AM delete

cik ina..
budak2 tu somel..
sobsob..

stat kondown!! yeh2..
kames dpn kite senyum lebar2 eh..
[flight ak jam 2am]

Reply
avatar
June 10, 2010 at 10:47 PM delete

haha.. rossarina memang bijak.. :P

cik ina, ku juga terpikat sama anak kecil itu.. wawawa... mahu culik sama dia..

bitaufeeq berbaki.. fokus dulu apa dibumi^^,

Reply
avatar
June 11, 2010 at 12:32 AM delete

chiam:
insyallah... ^_^ kirim salam sama org aussie jugak, tak sabar nak tngok baby! :)

ayyash:
comel kan? comel kan?
ko tak yah suruh pun aku dh stat kowndown lama gilerdah..huhu :P
kenapa flight ko awal sangat? brapa haribulan tu? flight aku straight lepas exam! main pecut2 la nanti~

izz:
nasib baik itu anak orang. Kalau bukan, memang dah lama aku culik dulu org lain try. comel kan budak2 nih? hisy, geram! huhu..
bitaufiq jugak miss~

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *