Maarad JUST 2010

Assalamualaikum...

Minggu ini kami ada Maarad. Ada banyak booth-booth dari pelbagai negara dibuka untuk memaparkan kebudayaan masing-masing. Jom tengok gambar.

Ini pintu masuk.


Booth Malaysia


Booth Saudi


Booth Iraq


Booth Syria


Booth Lubnan


Booth Russia (baru ada tahun ini)


Booth Palestin


Ini antara booth-booth yang sempat diambil gambar.

Ok, sampai sini dahulu.

Nak pergi sekolah dah. Jumpa lagi!

3 comments

[sakuradila] | April 21, 2010 at 11:16 AM

haih
study week ni xsempat agi g maarad..
haha...
best x?
esok last day~
heeeee

PrinCeSS | April 27, 2010 at 3:02 AM

bestnye..booth korea x de??..hehe

Ainul Arina Madhiah | April 27, 2010 at 6:53 AM

dila:
boleh la tahan.. tapi lama2 duduk sini, akak dah rasa macam tak special dah. huhu.. sama jee... :P

maya:
rasanya budak korea hanya ada di yarmuk uni je maya, itu pun dua tiga kerat. kat JUST macam tak penah jumpa lagi. ^_^

Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Text Widget

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Flickr Images