Maarad JUST 2010

7:14 AM 3 Comments A+ a-

Assalamualaikum...

Minggu ini kami ada Maarad. Ada banyak booth-booth dari pelbagai negara dibuka untuk memaparkan kebudayaan masing-masing. Jom tengok gambar.

Ini pintu masuk.


Booth Malaysia


Booth Saudi


Booth Iraq


Booth Syria


Booth Lubnan


Booth Russia (baru ada tahun ini)


Booth Palestin


Ini antara booth-booth yang sempat diambil gambar.

Ok, sampai sini dahulu.

Nak pergi sekolah dah. Jumpa lagi!

3 comments

Write comments
[sakuradila]
AUTHOR
April 21, 2010 at 11:16 AM delete

haih
study week ni xsempat agi g maarad..
haha...
best x?
esok last day~
heeeee

Reply
avatar
PrinCeSS
AUTHOR
April 27, 2010 at 3:02 AM delete

bestnye..booth korea x de??..hehe

Reply
avatar
April 27, 2010 at 6:53 AM delete

dila:
boleh la tahan.. tapi lama2 duduk sini, akak dah rasa macam tak special dah. huhu.. sama jee... :P

maya:
rasanya budak korea hanya ada di yarmuk uni je maya, itu pun dua tiga kerat. kat JUST macam tak penah jumpa lagi. ^_^

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *