Final Fever ; 2nd Year



Exam final JUST bakal bermula mulai ahad minggu ini hingga ke hujung Ogos.

Jadual saya :
Food - 25
Immune - 26
Public Health - 29

Jadi, selamat maju jaya kepada semua warga JUST !!!!!
Bitaufiq wannajah~
Jangan lupa doakan kejayaan bersama ok?. ^_^

Minta maaf pada semua kalau ada salah silap, terkasar bahasa, tersakit hati ke apa semua lah yang tak patut dilakukan. Harap dapat dimaafkan segala dosa. 0 - 0

***************************************************************************

~ Tahniah kepada Asyraf yang dah habis graduasi INTEC semalam. Semoga keputusan final exam baik-baik sahaja. Tawakkal ok? Insyallah, semoga berjaya! Aminnn...

~ Tiket balik sudah di awalkan kelmarin. Dari 2hb September kepada 30 Ogos. Saya tak sabar nak balik. Dah selalu sangat termimpi-mimpi Malaysia. Cepatlah datang 30 ogos.

~ Menghitung hari baki-baki dunia tahun dua

~ H1N1, cepatlah berkurang. Graf explosive tak henti-henti meningkat. Saya cuak.

~ Lagi sehari dua nak Ramadhan. Yeay !!!! Saya cuma bakal ada seminggu lebih Ramadhan di Jordan. Seminggu yang perlu digenggam seeratnya dan dipenuhi sedaya yang ada. Ahlan wasahlan ya Ramadhan. Aku merindui kamu.

*****************************************************************************
Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Text Widget

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Flickr Images