Saeng-il Chukha Hamnida



Salam

Entry ringkas yang ke-200..

Selamat Hari Lahir kepada :

1. Adik tersayang Amira Amalina

2. Tok Wan yang dikasihi

3. Wani (sepupu)

4. Wan Fathiyyah Wan Ibrahim

5. Yang Dipertua Agong Malaysia ( tahun ni sama lagi ke ha? )

6. Dan mana-mana kawan-kawan yang sama waktu birthday dengan mereka~


Semoga panjang umur, murah rezeki dan terus berjaya di dunia dan di akhirat dan berada di bawah lembayung rahmat Allah selalu

** p/s: selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-13 juga untuk bro fisol dan kak mai!

********************************************************************************

Glosari :

1. Saeng-il Chukha Hamnida ( 생일축하합니다 ) = Happy BIrthday to you in Korean

2. Eid Sa'id Milad ( عيد ميلاد سعيد ) = Happy BIrthday to you in Arabic --> better sanah helwa lagi kot *kredit to tiqah*


*********************************************************************************

9 comments

nurunnuha | June 1, 2009 at 1:23 AM

mahu tambah glosari:
subsaan wanked - selamat hari lahir in thailand.. ngee~ :P

p/s: selamat hari lahir buat mereka semua! ;)

fathiyyah | June 1, 2009 at 2:24 AM

hahahaa..tengkiyu Ainul!!

Shazwani Adnan | June 1, 2009 at 2:49 AM

salam

selamat hari lahir untuk semua2 orang yang disebut namanya itu

atiqahzalfakhar | June 1, 2009 at 10:31 AM

cinul..kawan arab aku kata klu nak wish hepi besday dlm arab ckp kullu 3am wa antum bikhair..takpon sanah helwa tu pon bole la..eid milad sa'id tu ke dlm 'arabic melayu' je..hehe

Ainul Arina Madhiah | June 1, 2009 at 11:10 AM

kak nuha:
hoho.. thailand? tenkiu! ^_^

fathiyyah:
sama-sama ^_^

kak wanie:
terima kasih. ^_^

tiqah:
tau jer.. sengaja mahu mengskemakan diri sebentar.. dulu kat malaysia kan pakai eid said milad.. hehehe~

SRISUFI | June 1, 2009 at 9:15 PM

Salam wahai adik Ainul..

Saeng-il Chukha Hamnida

buat adik Ainul.

K.sri pun rindu Ainul...semoga ukhuwah bertambah serinya..selamat berjaya adik..

jejakalkindi | June 4, 2009 at 2:51 AM

1 jun juga ulangtahun perkahwinan bro & k.mai yg ke-13 tau..ish2..cepatnya masa berlalu..

razyana | June 5, 2009 at 7:53 AM

salam,

ni senarai utk hari lahir bulan jun ker?

akak pun lahir bulan jun jugak :)

hu hu ...

Ainul Arina Madhiah | June 8, 2009 at 11:55 AM

kak sri:
terima kasih akak. insyallah, semoga ukhwah kita kekal selamanya. ^_^

bro fisol and kak mai :
yte ke? alamak, terlepas! selamat ulangtahun perkahwinan.. nanti saya upgrade balik .. ^_^

kak yana:
ws akak.. akak lahir bila yer? kira packkan sekali lah ni utk akak gak. For all jun-people! hehehe

Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Text Widget

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Flickr Images