Saeng-il Chukha Hamnida

12:32 AM 9 Comments A+ a-



Salam

Entry ringkas yang ke-200..

Selamat Hari Lahir kepada :

1. Adik tersayang Amira Amalina

2. Tok Wan yang dikasihi

3. Wani (sepupu)

4. Wan Fathiyyah Wan Ibrahim

5. Yang Dipertua Agong Malaysia ( tahun ni sama lagi ke ha? )

6. Dan mana-mana kawan-kawan yang sama waktu birthday dengan mereka~


Semoga panjang umur, murah rezeki dan terus berjaya di dunia dan di akhirat dan berada di bawah lembayung rahmat Allah selalu

** p/s: selamat ulang tahun perkahwinan yang ke-13 juga untuk bro fisol dan kak mai!

********************************************************************************

Glosari :

1. Saeng-il Chukha Hamnida ( 생일축하합니다 ) = Happy BIrthday to you in Korean

2. Eid Sa'id Milad ( عيد ميلاد سعيد ) = Happy BIrthday to you in Arabic --> better sanah helwa lagi kot *kredit to tiqah*


*********************************************************************************

9 comments

Write comments
nurunnuha
AUTHOR
June 1, 2009 at 1:23 AM delete

mahu tambah glosari:
subsaan wanked - selamat hari lahir in thailand.. ngee~ :P

p/s: selamat hari lahir buat mereka semua! ;)

Reply
avatar
fathiyyah
AUTHOR
June 1, 2009 at 2:24 AM delete

hahahaa..tengkiyu Ainul!!

Reply
avatar
June 1, 2009 at 2:49 AM delete

salam

selamat hari lahir untuk semua2 orang yang disebut namanya itu

Reply
avatar
atiqahzalfakhar
AUTHOR
June 1, 2009 at 10:31 AM delete

cinul..kawan arab aku kata klu nak wish hepi besday dlm arab ckp kullu 3am wa antum bikhair..takpon sanah helwa tu pon bole la..eid milad sa'id tu ke dlm 'arabic melayu' je..hehe

Reply
avatar
June 1, 2009 at 11:10 AM delete

kak nuha:
hoho.. thailand? tenkiu! ^_^

fathiyyah:
sama-sama ^_^

kak wanie:
terima kasih. ^_^

tiqah:
tau jer.. sengaja mahu mengskemakan diri sebentar.. dulu kat malaysia kan pakai eid said milad.. hehehe~

Reply
avatar
SRISUFI
AUTHOR
June 1, 2009 at 9:15 PM delete

Salam wahai adik Ainul..

Saeng-il Chukha Hamnida

buat adik Ainul.

K.sri pun rindu Ainul...semoga ukhuwah bertambah serinya..selamat berjaya adik..

Reply
avatar
jejakalkindi
AUTHOR
June 4, 2009 at 2:51 AM delete

1 jun juga ulangtahun perkahwinan bro & k.mai yg ke-13 tau..ish2..cepatnya masa berlalu..

Reply
avatar
razyana
AUTHOR
June 5, 2009 at 7:53 AM delete

salam,

ni senarai utk hari lahir bulan jun ker?

akak pun lahir bulan jun jugak :)

hu hu ...

Reply
avatar
June 8, 2009 at 11:55 AM delete

kak sri:
terima kasih akak. insyallah, semoga ukhwah kita kekal selamanya. ^_^

bro fisol and kak mai :
yte ke? alamak, terlepas! selamat ulangtahun perkahwinan.. nanti saya upgrade balik .. ^_^

kak yana:
ws akak.. akak lahir bila yer? kira packkan sekali lah ni utk akak gak. For all jun-people! hehehe

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *