Surat Tuntut Upah

8:09 AM 9 Comments A+ a-

Salam,

Dengan terbukanya kembali blog ini a.k.a saya lari dari pusat serenti khas untuk pem-blogger tegar, saya menuntut upah dari orang yang menyuruh saya lari itu... Cepatttt kasi strawberry yang dijanjikan pada saya! Kalau tak kasi, akan saya kejar sampai dalam mimpi...hohoho...




erm, kawan-kawan, sila jangan baling sepatu anda kerana perangai huru-hara saya ini. Sesungguhnya takdir telah menentukan saya terpaksa kembali. Ahaks! (poyonyer)..

Mama, Ina buka balik ni tau! Kalau nak marah, marah Kak A--- sebab dia ngada-ngada ugut takmau kasi masuk blog dia. Apa punya akak.. Ingatkan nak pujuk, sekali dia plak yang naik tanduk yer... Haip!!

Okay, nak balik study. Kak A---, silalah sengih puas-puas orang dah buka blog. Kalau akak tutup blog, saya baling roket kat umah akak plak! Sekarang sama fair n square.. =P

Sekian. Exam hari sabtu ni! Doakan ya~ Tata..

Yang benar,
Penulis blog yang tengah merapu-raban dek kena hempap buku timbun-timbun..

9 comments

Write comments
sakura
AUTHOR
January 13, 2009 at 8:30 AM delete

hoho~

ainul, ingat sy lagi x?
all da best ya! :)

Reply
avatar
akak
AUTHOR
January 13, 2009 at 8:39 AM delete

silalah study dengan selamat tanpa perlu dihempap buku² yg bertimbun ye..hihi. Semoga dipermudahkan segala urusan utk exam nanti.

Reply
avatar
January 13, 2009 at 8:40 AM delete

sakura:

of course saya ingat!.. ^_^ hehe... terima kasih yer.. doakan kami kt sini..

Reply
avatar
January 13, 2009 at 8:42 AM delete

akak:

yes bos!! hehe.. doakan ainul ya! terima kasih...

p/s: akak, tak sempat kita nak jadi housemate 'pusat serenti' tu ye.. baru je cadang nak buat akak jd geng dalam tu.... hehe =P

Reply
avatar
fathiyyah
AUTHOR
January 13, 2009 at 11:47 AM delete

uish,nak baling roket?
ganasnyaa ainul nii..

p.s:
cinul,'akak' tu ada blog eh?cepat kasitau sama sy..hihi

Reply
avatar
January 13, 2009 at 12:21 PM delete

fathiyyah:

hehe.. ganas sebab terdesak takpe..ada je blog akak tu kat link sebelah.. cari la.. sila siasat dia kerana mendera saya buka blog. huhu

p/s: akak, wartawan ni cari akak nih.. hoho, padan muka! pasni masuk berita akak a... mendera ainul!

Reply
avatar
arina
AUTHOR
January 14, 2009 at 2:57 AM delete

yo yo yo!
blogger tegar mn tahan lame nk tutup blog beb.

^bc ayat di atas dgn nada org lalok.
muahaha.

oh, dan aku nmpk Plurkie Boxie di suatu sudut ~Auriss Haira~

Reply
avatar
January 14, 2009 at 5:38 AM delete

arina:

hehe. memandai je budak nih..

hoho, weih, sorila lambat terima jemputan plurk ko.. dah slalu buat tapi mesti sangkut. aritu baru teringat nk buat balik time kat umah mahera. sila2.. add ler aku. hehe

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *