Tag Mereka

12:00 AM 12 Comments A+ a-

Salam..

Hari ni, tak sempat nak menulis panjang lebar. Jadinya, saya balas dengan jawab tag jelah. Masuk hari ni, saya dah dapat 3 tag. Tapi memandangkan tag dari sakura dan huda ni tag yang sama, jadi kita gabung je la yer.

i've been tagged by huda and sakura so here it goes...

1. What is the relationship of you and him/her?
huda: my lovely schoolmate in i-gop
sakura: bloggermate. right? ^_^

2. Your 5 impressions towards him/her.
Huda:
- makin matured. Dah tak kuat emo. =P
- seorang yang sangat berani. buktinya, cara dia ke sini. Aish, saya pun tak berani buat lagi..
- seorang yang sangat caring. ^_^
- Cara dia bercakap macam budak kecik. Terutama style dia sebut R. hehe..
- sangat semangat menyuruh rakan-rakannya menjadi ayu seperti dia.. haha~

Sakura:
- pemalu kot.. sebab dia tak penah tunjuk muka kat sini sebelum nih... hehe
- dari penulisannya, rasanya dia ni best juga kalau buat kawan.
- suka dia punya nickname -->sakura
- tertanya-tanya juga siapa sakura?
- terus terang, saya tak berapa kenal lagi dengan sakura nih. nanti dah kenal, saya tulis lain bleh.. =P

3. The most memorable things he/she had done for you?
huda:
-alahai, lupa la plak sebab banyak sangat.. Tapi yang terbaru, dia kasi hadiah sebelum balik sana. ^_^.. thanks cik uda!

sakura:
-being my reader.. syukran dear!

4. The most memorable things he/she have said to you?
Huda:
- dia tak nak balik mesir dan nak stay JOrdan. Hahaha~

Sakura:
-erm, selain dr salam kenal dan tag ni apa lagi ye yang kita penah cakap? =P

5. If he/she become your lover, you will..
Huda & Sakura:
Haaa???!! @_@ nak kiamat ke amende nak bercinta ngan perempuan.. Tapi, saya sayang dioarang sebab diaorang kawan saya! ^_^

6. If he/she become your enemy, you will..
Huda & Sakura:
-berdoa supaya kembali jadi kawan..


7. If he/she become your lover, he/she has to improve on...
Huda:
Kedegilan dan keterlampauan keberdikarian.. hoho~ risau dengan budak sorang nih. suki-suki dia je nak buat apa..

Sakura:
ntah.. mana leh hakimi lagi sebab kenal pun belum kan?

8. If he/she become your enemy, the reason is...
Huda & Sakura :
lihat pada situasi waktu tu kot..

9. The most desirable thing to do on him/her is?
HUda:
Nak suruh datang JOrdan balik and bawak dia pergi jalan-jalan Sejordan sebab aritu dia datang waktu saya tengah sibukk.. T_T

Sakura:
Jadi kawan dia dulu buat masa nih. ^_^

10. The overall impression of him/her is...
Huda:
Saya sayang dia dan suka dia jadi kawan saya sebab dia adalah dia!

Sakura:
Ini kawan baru saya!

11. How do you think the people around you will feel about you?
Tak tahu.. Kena tanya merekalah macam ni..

12. The character of you for yourself is?
- Kertas graf yang naik turun.. Makin dewasa, makin banyak benda kena belajar.

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
- Perasan diri sangat teruk dan beberapa sikap lain yang *biarlah rahsia* .. ^_^

14. The most person that you wanna be is?
- Kekasih Allah dan Rasul dan orang yang disenangi semua. Boleh ke?

15. For the people who care about and likes you, say something about them.
- Terima kasih sangat-sangat. Target baru : Saya mahu sayang kawan-kawan semua sebagaimana saya sayang diri sendiri.

16. Ten people to tag:
- qisti
- kak asma haslan
- wawa
- syida
- nurul
- azleen
- kak marini
- aimi athirah
- fatehah
- izzah

.17. Who is no. 2 having a relationship with?
- =P kak asma! sila jawab sendiri bleh?

18. Is no. 3 a male or a female?
- female.

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
- sure. Tambah kawan itu best!

20. How about no. 5 and 8?
- sama la..

.21. What is no. 1 studying about?
- medic

22. Is no. 4 single?
- syida, jawapannyerr?

23. Say something about no. 6
- dia ni sangat lembut dan sopan.. Sungguh malu dan segan bila nak banding saya dan dia. Hehe..

Done! Cukup-cukup 15 minit! Tata~ Nak sambung baca pharma. lepas ni ada kelas tafaquh Esok exam Pharmacology . Doakan kami semua ya!

12 comments

Write comments
ks
AUTHOR
December 19, 2008 at 1:21 AM delete

Ainul adalah sangat rajin membuat tag =p

Kalau ada masa petang ni KS buat tag lama tu ye.

Reply
avatar
sakura
AUTHOR
December 19, 2008 at 2:41 AM delete

oo... sukanya!! ^^
terima kasih sudi jawab.. :p

Reply
avatar
December 19, 2008 at 5:32 AM delete

ks:
hehe... bila takde idea nak menulis, maka tag la tempat nak bersuara.. ^_^

sakura:
sama-sama.. ^_^

Reply
avatar
chmod
AUTHOR
December 19, 2008 at 5:41 AM delete

la...ingat "he" tadi..ish2..nasib baik dah ada statement "she"..hehe :p

Reply
avatar
Nini Marini
AUTHOR
December 19, 2008 at 6:09 AM delete

owh, yang no.7 tu akak kah? ke kak marini lain?*hiksss

nanti akak jawab ye dik.huhu,akak adelah makhluk yang paling tak reti menjawab tag.

Hebat awak jawab sumer dalam 15minit je. cayalah.=)

Reply
avatar
princess
AUTHOR
December 19, 2008 at 7:01 PM delete

ohohoh..makacih cinul!!
u are revealing my secrets in ur blog!! xpe2 bnde dh happen.no one can scold me about that dah..hehe..nway next2 year kot g jordan lg..dtg tyme raye haji ea!! kalo bz jgk tyme tu x tau ler..huhu..dtg mesir x??

Reply
avatar
princess
AUTHOR
December 19, 2008 at 7:01 PM delete

ohohoh..makacih cinul!!
u are revealing my secrets in ur blog!! xpe2 bnde dh happen.no one can scold me about that dah..hehe..nway next2 year kot g jordan lg..dtg tyme raye haji ea!! kalo bz jgk tyme tu x tau ler..huhu..dtg mesir x??

Reply
avatar
December 19, 2008 at 8:13 PM delete

chmod:
hehe...

kak marini:
kenala jawab cepat2 akak sebab nak study lagi nih. saya ada exam pharma sabtu nih.. doakan ek.. jangan lupa buat kalau free.. ^_^

cik uda:
huahuahuhaua...
weih, bukan semua dah tahu ke before aku tulis ni punn.. ellleh.. =P ko memang.. kalau nak satu benda tu, langsung dah tak berganjak.. nakk gak.. huhu.. sabar je laa.. ^_^ next year? erm, akan ditengok dlm jadual.. hehehe. sori la huda.. aku tak gi kot meisr tahun nih.. gi turkey dulu..

Reply
avatar
ks
AUTHOR
December 20, 2008 at 2:29 AM delete

Uiks adik kecik. Tag lama dah siap dah.

Reply
avatar
December 20, 2008 at 8:39 AM delete

dah diusyar, kak aya! (huhu,sesedap rasa je menyebut..) ^_^

p/s: teringin nak tau kisah itu "ayam".. sebab kami kat sekolah dulu rendah dulu pun ada nama hewan masing-masing... hehe~

Reply
avatar
arina
AUTHOR
December 20, 2008 at 8:46 AM delete

sbnrnye, aku pn mengetag ko dgn tag ni.
blog aku dh jd blog tags.
hua hua.

Reply
avatar
December 20, 2008 at 2:30 PM delete

arina:
huaaa. malas2!! aku keep next yearla yer... hehe

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *