Ahlin Ya Sanah Thani ( selamat datang tahun dua..)

9:57 PM 6 Comments A+ a-

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, 16 September kelmarin saya dah selamat kembali ke bumi Irbid. Dah habis akhirnya cuti sebulan berada di Malaysia haritu. Rasa macam tak mahu balik pun ada juga tapi nak tak nak saya kena juga balik. Tak balik karang tak pasal-pasal kena bayar denda apa-apa..

So, dengan berpijaknya saya kembali ke Irbid kali ni, maka bermulalah sesi baru dalam hidup saya. Kali ini saya dah mula menjadi pelajar perubatan tahun kedua. Alhamdulillah, tahun satu dah habis dengan jayanya. Harap-harap tahun ini akan jadi lebih baik dari tahun sebelumnya. Fighting!!

Tahun ini dah takdelah ID 'sanafir' pada kitaorang lagi. Sanafir tu maknanya 'Baby'. Selalunya itulah gelaran untuk pelajar-pelajar tahun satu. Sekarang gelaran tu dah diwariskan pada para junior pula. ^_^ Dah jadi senior pula kami sekarang.Insyallah kitaorang semua senior baik-baik. Kankankan...

Baiklah, setakat ni dahulu. Persediaan semuma masih belum habis. Kena cepat, kalau tak nanti kelam-kebut. Ok, jumpa lagi! Doakan kami semua ya!

6 comments

Write comments
PrinCeSS
AUTHOR
September 19, 2008 at 8:03 AM delete

all the best tuk sesi baru ni..
FIGHTING!!..^_^

Reply
avatar
Fatehah
AUTHOR
September 19, 2008 at 4:21 PM delete

hik3..jage ijan. adik gopeng kte elok2..hehe

Reply
avatar
Ainul Arina
AUTHOR
September 20, 2008 at 3:45 AM delete

princess:
syukran maya! all the best to you too.. :)

fatehah:
haip! okeh.. don't worry, kita senior yang baik.. hehehe

Reply
avatar
arina
AUTHOR
September 20, 2008 at 4:13 AM delete

taraa!
aku kembali smule!

Ainul dh jd akak senior!
weyh, aku pn same daa.

oh by the way, aku dh tukar link br ek.

Reply
avatar
Ainul Arina
AUTHOR
September 20, 2008 at 12:38 PM delete

arina:

welcome home arina...hehehehe.. rindu kamu!! sila2 lah menyibukkan diri ke sini.. kecik tapak tangan, gurun JOrdan hamba tadahkan....

Reply
avatar
myfisol
AUTHOR
September 24, 2008 at 8:21 PM delete

ok...selamat menyambung kembali persekolahan....moga tahun ini berjaya dengan lebih warna warni lagi..

Reply
avatar
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *