Ahlin Ya Sanah Thani ( selamat datang tahun dua..)

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, 16 September kelmarin saya dah selamat kembali ke bumi Irbid. Dah habis akhirnya cuti sebulan berada di Malaysia haritu. Rasa macam tak mahu balik pun ada juga tapi nak tak nak saya kena juga balik. Tak balik karang tak pasal-pasal kena bayar denda apa-apa..

So, dengan berpijaknya saya kembali ke Irbid kali ni, maka bermulalah sesi baru dalam hidup saya. Kali ini saya dah mula menjadi pelajar perubatan tahun kedua. Alhamdulillah, tahun satu dah habis dengan jayanya. Harap-harap tahun ini akan jadi lebih baik dari tahun sebelumnya. Fighting!!

Tahun ini dah takdelah ID 'sanafir' pada kitaorang lagi. Sanafir tu maknanya 'Baby'. Selalunya itulah gelaran untuk pelajar-pelajar tahun satu. Sekarang gelaran tu dah diwariskan pada para junior pula. ^_^ Dah jadi senior pula kami sekarang.Insyallah kitaorang semua senior baik-baik. Kankankan...

Baiklah, setakat ni dahulu. Persediaan semuma masih belum habis. Kena cepat, kalau tak nanti kelam-kebut. Ok, jumpa lagi! Doakan kami semua ya!

6 comments

PrinCeSS | September 19, 2008 at 8:03 AM

all the best tuk sesi baru ni..
FIGHTING!!..^_^

Fatehah | September 19, 2008 at 4:21 PM

hik3..jage ijan. adik gopeng kte elok2..hehe

Ainul Arina | September 20, 2008 at 3:45 AM

princess:
syukran maya! all the best to you too.. :)

fatehah:
haip! okeh.. don't worry, kita senior yang baik.. hehehe

arina | September 20, 2008 at 4:13 AM

taraa!
aku kembali smule!

Ainul dh jd akak senior!
weyh, aku pn same daa.

oh by the way, aku dh tukar link br ek.

Ainul Arina | September 20, 2008 at 12:38 PM

arina:

welcome home arina...hehehehe.. rindu kamu!! sila2 lah menyibukkan diri ke sini.. kecik tapak tangan, gurun JOrdan hamba tadahkan....

myfisol | September 24, 2008 at 8:21 PM

ok...selamat menyambung kembali persekolahan....moga tahun ini berjaya dengan lebih warna warni lagi..

Powered by Blogger.
There was an error in this gadget

Text Widget

Contact Form

Name

Email *

Message *

Popular Posts

Flickr Images