Salam Ta'aruf

1:19 PM 0 Comments A+ a-

Bismillahirrahmanirrahim..

Salam ta'aruf buat semua saya ucapkan... Bermula saat ini, saya akan mula menghidupkan blog auriss haira' yang selama ini kosong... Hari ini, anggaplah sang rama-rama telah keluar dari kepompongnya dan memulakan kembaranya terbang di alam buana.. Disini saya akan titipkan pengalaman, teladan, cerita dan pengajaran yang mungkin boleh dikongsi bersama sebagai ingatan atau mungkin sekadar perkongsian dari cebisan kisah hidup saya... Segala yang baik datang dari Allah dan yang buruk juga dari Allah tetapi disandarkan ke atas diri saya yang serba kekurangan ini.... ^_^

Sahabat...
Jika hari ini aku terlalu gembira sedarkanlah aku dgn amaran2 ALLAH...
Jika kubersedih tanpa kata, pujuklah aku dgn tarbiah Pencipta...
Jika kulemah tak berdaya, ingatkanlah aku dgn kehebatan syurga...
Jika antara kita ada tembok yg memisah, ajaklah aku meleraikannya segera...
Jika ada budi yg dihutang, hanya ucapan terima kasih yg mampu dilafaz...
Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah, hanya maaf yg mampu kupinta...
Dan jika esok kupergi tanpa kembali, iringilah pemergianku dgn doa...
Powered by Blogger.

Text Widget

There was an error in this gadget

Contact Form

Name

Email *

Message *